[O1] chip 1.9 TDI północna / środkowa Polska - gdzie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26
    Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


    Na tym forum jest taki gosc Bombel, gdzies w dziale wykresy chyba jest jego Golf 5, jeden z pierwszych grzebanych EDC16 na zyczenie klienta, ma byc mocno. No i wszystko bylo fajnie do momentu jak poleciala skrzynia, ale auto oprocz jazdy sluzylo tez do palenia gumy itd, wiec lekko nie mialo
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Szkita
      Classic
      • 2007
      • 24

      #27
      Nikt nie mowi, ze moc jest za darmo bo kto tak mysli to jest w wielkim bledzie, zawsze jest ryzyko, ze cos sie sypnie. Wszystko jest dla ludzi oczywiscie trzeba zachowac rozsadek... :lol:
      A co do osiaganych mocy to tak jak pisalem, rozpatrywac nalezy indywidualnie, nieraz naprawde mozna sie zdziwic.
      czarne combi L&K silnik AHF, wtryski 230, turbo ARL, pompa 11, hamulce i sprezyny RS, skrzynia 6-bieg, FMIC
      185KM i 375Nm by Rogalotti (miło i profesjonalnie, a to rzadko idzie w parze)

      Komentarz

      • Jaro102
        Rider
        • 2007
        • 656

        #28
        Jeżeli będziesz się wybierał do wawy to gorąco polecam Alta-Racing Chip Tuning cała operacja trwa nie dłużej niż 1h 30 min i mi wyciągną ze 105KM i 280NM, 147KM i 370NM
        tu masz link do jego strony: http://www.chiptuning-tdi.pl/
        Octavia III RS 2.0 TDI CUPA

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          Jaro102, Wyciagnac mozna i 160KM pytanie tylko po co. Tak samo ten Nm no mozna tyle, ale jak skrzynia padnie to bedzie lament :twisted: Tak sobie pomarudzilem :lol:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #30
            370Nm :roll: no to widze ze nastepna firma co przoduje z iloscia na papierze :twisted:
            Sprzeglo i skrzynia zapasowa juz czeka?
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Robert, powiedz mi jakie cyfry są bezpieczne dla tych silników ? nie mówię o lightach ale o mocnych programach ale bezpiecznych ?
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • Jantar
                Classic
                • 2006
                • 36

                #32
                Zamieszczone przez jaro4444
                Obserwując tego moda z Brodnicy to mi się on nie podoba. Zobaczcie na przebiegi krzywych - po prostu przesuniete w górę bez żadnej korekty przebiegu - wniosek - ciśnienie podniesione i paliwo podlane w całej mapie na małpe tak jak z boxa... Dodatkowo nagle wzrosły opory ruchu po modzie - a je dodaje się do mocy ostatecznej więc dziwna sprawa....
                Róbta co chceta Kolego, ja zdania nie zmieniam i polecam ci przejechać te 200 km.
                To może skomentujesz i inne modyfikacje które zrobiłem jest już ich trochę .. że niby to samo co box



                Tak w ogóle to masz jakieś pojęcie o tuningu ? Zrobiłeś coś sam czy może tylko teoretyczne ? Coś gdzieś tam widziałeś... ?
                TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
                DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
                Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
                Brodnica kujawsko-pomorskie

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #33
                  Zamieszczone przez Jantar
                  Tak w ogóle to masz jakieś pojęcie o tuningu ? Zrobiłeś coś sam czy może tylko teoretyczne ? Coś gdzieś tam widziałeś... ?
                  Nie trzeba być inżynierem, żeby stwierdzić, że sciana jest krzywa, itd...

                  Co nie zmienia faktu, że nie widzę niczego złego w tym wykresie.
                  Co jak co, ale silniki 2.0 TDI 140PS mają z reguły wyjątkowo źle wyglądające wykresy. Słaba sprężarka, kiepsko napełniająca 16 wentyli w górnym zakresie obrotowym powoduje, że moc kończy się szybko, a dół jest bardzo mocny juz w serii.

                  Co prawda po modyfikacji ten dół rzeczywiści dość mocno "wystrzeliwuje", ale podejrzewam, że może to być też zasługa hamowni inercyjnej.

                  W kazdym razie modyfikacja (przynajmniej z wykresu) wygląda na w pełni prawidłową i na pewno daje radość z jazdy.

                  BTW: Jantar, Obejrzałem tą galerię. Czy Ty hamujesz auto z nawiewem? Pytam, bo na zdjęciach wygląda jakby nie było na niego miejsca.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • Jaro102
                    Rider
                    • 2007
                    • 656

                    #34
                    Zamieszczone przez rob555
                    370Nm :roll: no to widze ze nastepna firma co przoduje z iloscia na papierze :twisted:
                    Sprzeglo i skrzynia zapasowa juz czeka?
                    Jak na razie przejeździłem już 25000km po chip tuningu i nic się nie dzieje. I tak kiedyś przyjdzie koniec na tą skrzynie więc żadnego lamentu nie będzie. A co do tego ile wyciągają KM to zależy tylko od silnika i od tego jaki program ułoży.
                    Octavia III RS 2.0 TDI CUPA

                    Komentarz

                    • rob555
                      Rider
                      • 2006
                      • 748

                      #35
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      Robert, powiedz mi jakie cyfry są bezpieczne dla tych silników ? nie mówię o lightach ale o mocnych programach ale bezpiecznych ?
                      Na seryjnym sprzegle bym wiecej jak 330-340Nm nie robil bo poleci szybciutko. Dalej to skrzynie tez nie sa odporne na Nm. KM to najmniej niszczacy parametr
                      Oczywiscie wszystko zalezy przyjakich obr to osiagamy ale widzac 370Nm / 147KM to nasuwa mi sie albo mega dojebanie z dolu albo hamownia co nadaje sie do czyszczenia opon z blota metoda wirowa
                      pozdrawiam

                      Diagnostyka i tuning
                      hybrydowe wtryski i turbiny
                      programy na ulice jak i do sportu

                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                      www.tune-up.pl

                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                      Komentarz

                      • Jaro102
                        Rider
                        • 2007
                        • 656

                        #36
                        Mi seryjne sprzęgło poleciało po 15000km i to jeszcze jak nie robiłem chip tuningu. To zależy od tego jaki egzemplarz się trafi teraz mam już 90000km i nic się nie dzieje a jak poleci mi to, to kupie mocniejsze :wink:
                        Octavia III RS 2.0 TDI CUPA

                        Komentarz

                        Pracuję...